Kylie Jenner, cea mai tânără membră a familiei Kardashian, se bucură de un succes răsunător în afaceri. Firma ei a ajuns la aproape un miliard de dolari în mai puțin de 3 ani.
Chiar dacă are doar 21 de ani, brandul de produse cosmetice pe care Kylie Jenner îl deține, a crescut considerabil după nici 3 ani de la lansare. Peste numai 4-5 ani, cifra de afaceri a companiei de produse cosmetice ar putea fi estimată la peste un miliard de dolari.
Produsele Kylie Cosmetics sunt vândute doar în mediul online, urmând să se găsească spre vânzare şi în magazinele fizice.
Compania a lansat primele trei produse în noiembrie 2015, cu truse care conţin rujuri lip stick şi creioane pentru contur în diferite nuanţe. De atunci, Kylie şi-a extins gama de produse pentru buze cu o paletă variata de nuanţe. Ulterior au fost lansate şi produse de highlight, blush şi bronzer.
„Regina cosmeticelor” a apărut pe coperta prestigioasei reviste Forbes, fiind cel mai tânăr antreprenor din topul celor mai bogate femei din America, care au făcut averi pe cont propriu.
Celebra publicație apreciază eforturile vedetei, care pe lângă faptul că este o mamă tânără (n.r. luna viitoare va împlini 21 de ani), conduce una dintre cele mai productive companii de make-up vreodată. De lăudat este și faptul că această companie a fost lansată cu propriile eforturi. Compania lui Kylie Jenner a realizat numai anul trecut încasări de 330 de milioane de dolari din vânzările de produse de make-up.
Mezina clanului Kardashian are o avere estimată la aproape 900 de milioane de dolari, dacă adăugăm și veniturile obținute din aparițiile tv, contractele de publicitate pe care le are cu Puma și PacSun și dividentele companiei sale.