Tabu
FASHION

Cum sa dezvolti cu succes o afacere cu haine in mediul online

Mai ales in ceea ce priveste comercializarea de haine, mediul online este foarte ofertant, rapoartele GPeC pentru 2016 anuntand o cifra de afaceri care se situeaza in jurul a 1,8 miliarde EUR ca bilant al pietei romanesti de e-commerce pentru anul 2016.

Aceste considerente legate de piata le-a avut si doamna Maria Stoican, atunci cand a si-a deschis magazinul online Mydressing.ro, cu care se mandreste.

Sa vedem cum a aparut facerea dumneaei si care sunt provocarile cu care se confrunta zi de zi.

Care este istoricul companiei si care sunt principiile dupa care va ghidati?

“My Dressing este o firma care si-a pus bazele in 2015 si de atunci incercam in fiecare zi sa crestem. Am inceput cu haine pentru femei, iar mai tarziu au aparut si categoriile de vestimentatie pentru copii si barbati. Suntem in plina dezvoltare si incercam mereu sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Cel mai important este ca ei sa fie multumiti de serviciile oferite.”

Care au fost sursele de investitie? Povestiti-ne putin despre ce inseamna acest brand.

“Am inceput afacerea cu venituri din surse proprii. Mydressing inseamna moda rezonabila si sustenabila. Am vrut sa incurajam o schimbare de stil si atitudine printr-o oferta superioara de produse si branduri, cu ajutorul carora fiecare client poate fi oricine vrea sa fie in fiecare zi. Oferta de branduri este bogata si ne mandrim cu selectia de marci scandinave premium si de lux care aduc cu ele shimbarea pozitiva a look-ului si a stilului.”

Care este perioada din an la care va ganditi ca ar putea reprezenta o oportunitate pentru investitie in aceasta etapa a business-ului?

“Toamna reprezinta o perioada oportuna pentru marirea ofertei magazinului si pentru adaugarea de noi produse. Evident, dinamica domeniului ne determina cateodata sa facem investitii si alte perioade ale anului.”

Care este strategia cu care abordati clientii?

“Noi incercam sa oferim clientilor cu venituri mari mari sau mai mici posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare on-line cat mai placuta. Ne intereseaza ca ei sa fie in permanenta informati despre produsele noastre, despre colectiile existente si, in mod cert, feedback-ul lor pozitiv reprezinta o sursa de inceput pentru noi de a face schimbari. Dorim sa fim permanent conectati la cerintele lor.”

Sunteti multumita de business-ul dumneavoastra? Ce considerati ca ar trebui schimbat?

”My Dressing este dedicata nevoilor utilizatorilor prin intermediul unor servicii personalizate, care sa usureze experienta de shopping online: retur facil al produselor, banii sunt returnati imediat in contul utilizatorilor, campanii promotionale, vouchere sau  transport gratuit pentru comenzi mai mari de 160 de lei. Incercam sa modificam sau sa adaugam  lucruri pe masura ce piata se schimba si ea. Insa, ne mandrim cu afacerea noastra.”

Asadar, daca exista pasiune in tot ceea ce faci si ambitie pentru a reusi, daca iti tratezi clientii cu respect si reusesti sa faci fata schimbarilor si cerintelor lor, poti dezvolta cu succes o afacere intr-un domeniu in care deja exista multi competitori. Trebuie doar sa tii cont sa te diferentiezi fata de concurenta si sa castigi increderea vizitatorilor pe site.

Sursa foto:pexels.com

ARTICOLE SIMILARE

Prima imagine Prada, campania 2009-2010

realitatea

Kate Moss pozeaza pentru colectia de lenjerie Valisere

realitatea

Trend Alert: Aerobic style

realitatea

Jessica Alba pozeaza cu papusi

realitatea

Retrospectiva Hannah MacGibbon pentru Chole

realitatea

7 greșeli pe care le facem când alegem îmbrăcămintea de exterior

Andreea Damian

Scrie un comentariu