Cu 89 de curse pe saptamana din Romania, la care se adauga alte 10 operate de SWISS (companie achizitionata in 2005), Lufthansa – al doilea operator aerian european (dupa Air France-KLM), cu un profit operational de 984 de milioane de euro pe primele noua luni – domina un clasament ad-hoc al operatorilor straini de pe piata locala, dupa numarul de curse. Daca ar cumpara si pachetul de 42% din Austrian Airlines (decizia finala urmand sa fie luata cel mai probabil pana la sfarsitul anului), achizitia ar putea propulsa grupul Lufthansa-Austrian Airlines-Germanwings (divizia low-cost a Lufthansa) pe pozitia de cel mai puternic operator strain de aici, foarte aproape operatorul national Tarom, scrie MONEY EXPRESS. In momentul de fata, Austrian Airlines are in jur de 50 de zboruri pe saptamana pe piata autohtona, astfel ca, in eventualitatea unei achizitii, cele doua companii ar avea impreuna aproximativ 160 de zboruri externe, fata de 190, cat are acum transportatorul national Tarom.