Tabu
LIFESTYLE

Declaratie NU SKIN in legatura cu articolul “Andreea Liptak concediata de la PRO TV”

Pe data de 15 mai 2012, am publicat online articolul “Andreea Liptak concediata de la PRO TV! Iata de ce!” , preluare prin adaptare a materialelor similare de pe www.cancan.ro : http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/andreea-liptak-sotul-razvan-spiridon-bani-fproduse-cosmetice-profit-8-000-10-000-euro-luna-220502.html si www.envy.ro , astfel de materiale fiind, de altfel, publicate pe un numar mare de website-uri.

In legatura cu acest material, iata declaratia firmei NU SKIN:

DECLARATIE

Dupa citirea articolului dumneavoastra aparut pe pagina web www.tabu.ro , intitulat  <Andreea Liptak CONCEDIATA de la PRO TV! Iata de ce!>, dorim sa va aducem la cunostinta cateva aspecte reale, obiective, legate de compania noastra si sa corectam nentelegerile reflectate in articolul mentionat.

In primul rand, Nu Skin este una dintre sutele de companii care functioneaza conform legii si care au ales sa-si distribuie produsele printr-un model de vanzare directa.

Nu Skin face parte din industria de vanzare directa la nivel global, industrie care reprezinta mai mult de 87 milioane de vanzatori independenti care au vanzari de peste 132 miliarde de dolari reprezentand bunuri si servicii. Pentru mai bine de un sfert de secol, Nu Skin a fost lider in asigurarea pentru oameni de toate varstele a unor oportunitati independene de afaceri care necesita un cost minimal de pornire a afacerii dar in acelasi timp ofera un nivel ridicat de suport, training si potential de castig. De-a lungul ultimilor trei ani, forta noastra de distributie a crescut cu un procent stabil de 12,5%, rata a rocentului care se datoreaza muncii dedicate si sustinute a celor 855 000 de antreprenori. Nu Skin utilizeaza un model legal de vanzare directa si un plan de compensatie multilevel care a obtinut aprobarile erute de normele si regulamentele legale si care este exact opusul tacticii folosite intr-un sistem piramidal si anume: -un distribuitor Nu Skin nu castiga nimic doar prin simplul fapt al recrutarii – comisionul este bazat strict pe volumul de vanzari (productivitate); – participarea sau intrarea in sistem nu necesita o taxa semnificativa; – nu sunt necesare cumparari de produse pentru a deveni distribuitor; -planul nostru de compensatie este bazat pe distribuirea si vanzarea de bunuri catre consumatori, mai mult de 70% din procentul vnzarlor noastre derivand din lantul retelei de consumatori; – Nu Skin ofera o politica de returnare a produselor foarte generoasa.

Ca societate listata la bursa, Nu Skin isi publica transparent rezultatele financiare si operationale. Nu Skin plateste un procent de 43% din venituri direct catre distribuitori, respectiv o suma de 751 milioane de dolari a fost platita sub foma de comisioane catre distribuitori doar in 2011.

In al doilea rand, Nu Skin are politici durabile si stabile de protejare a consumatorului.

Nu Skin Enterprises se supune unui cod strict de etica si conduita in afaceri si isi sustine cu mandrie produsele si modelul sau de afaceri. Compania respecta in intregime standardele de reglementare stabilite de legislatiile nationale si internationale in toate cele 52 piete unde este activa. In fpt, compania a fost de multe ori medaliata si apreciata pentru practicile ei etic, cel mai recent fiind desemnata de revista Fores cu titlul “Una dintre cele mai de incredere companii”. Distribuitorii Nu Skin primesc venit in functie de adaosul comercial al poduselor pe care le vand clientilor si sunt recompensati cu un comision in conformitate cu legile locale, aplicat produselor vandute de echipele lr de vanzari. Comisionul mediu primit pe luna pentru fiecare nivel de distributie este accesibil pe site-ul companiei www.nuskin.com, precum si in pachetul de distribuitor al Nu Skin. Contrar majoritatii starturilor din alte domenii de afaceri, Nu Skin promoveaza o oportunitate pentru oameni sa genereze venituri suplimentare fara sa aiba un capital foarte mare si fara un risc financiar ridicat. Se po lua in considerare urmatoarele fapte: -o persoana devin distribuitor Nu Skin pentru o taxa de inscriere de 104,25 lei; -nu exista taxa de reinnoire; -nu exista conditia de a cumpara produse pentru a deveni distribuitor;  -Nu Skin nu permite distribuitorilor sa isi infiinteze puncte proprii de vanzare a produselor companiei; – daca o persoana decide pentru oricare motiv ca aceasta oportunitate de afaceri nu i se potriveste, Nu Skin ofera posibilittea returnarii, pe o perioada de 30 zile de la data achizitionarii, a 100% si, pe perioada de 12 luni de la data achizitionarii, a 90% din valoarea produselor apte a fi revandute, astfel minimizand riscul afacerii. Chiar si cu aceasta ofeta generoasa, procentul mediu de returnare a produselor este mai mic de 5% din vanzari.

Suntem activi in asigurarea faptului ca atat compania cat si distribuitorii nostri reprezinta produsele vandute intr-o maniera de afaceri cat mai potrivita si etica. Am investit resurse semnificative in cursuri de perfectionare, proceduri de vanzare si studii clinice pentru a ajuta distribuitorii in comunicarea cat mai exacta si corecta a caraceristicilor produselor Nu Skin si Pharmanex.

In al treilea rand, Nu Skin sustine in intregime integritatea produselor sale nutritionale si a celor de ingrijire personala, care sunt cerute la nivel global. Cu peste 75 de oameni de stiinta angajati permanent si cu abordari avansate pentru dezvoltarea produselor, suntem in masura sa asiguram eficienta, calitatea si siguranta pe care clientii nostri o asteapta de la produsele Nu Skin. Nu Skin vinde produse de ingrijire a ielii anti-imbatranire si produse nutritionale si coaboreaza cu autoritatile nationale care reglementeaza domeniile respective pentru a se asiguraca opereaza in conformitate cu toate legile aplicabile. In cazul Scanerului BioPhotonic si a ageLOC Body Galvanic Spa, acestea nu sunt considerate aprate medicale. Mesajele publicitare de vanzare iau in considerare standardele nationale privind medicamentul si dispozitivle medicale, Scanerul BioPhotonic si ageLOC Body Galvanic Spa nefiind menite sa diagnosticheze, sa trateze sau sa previna boli.

In final, dorim sa va anuntam ca, in plus fata de oferirea unor produse deimbunatatire a nivelului de viata si a unor oportunitati de afaceri, Nu Skin, dstribuitorii, angajatii si clientii sai imbunatatesc vietile copiilor in nevoie. Fundatia Nu Skin Gorce for Good si initiativa Nourish the Children a companiei aduc o contributie semnificativa in lume. Numai in 2011 fundatia si partenerii ei caritabili au donat proape 41 milioane de dolari pentru cauze meritorii ale copiilor in mai mult de 50 de tari. De asemenea, datorita generozitatii grupului Nu Skin mai mult de 260 milioane de portii de mancare au fost donatecopiilor malnutriti.

Va multumim pentru oportunitatea de a clarifica lucrurile si vom intamina cu bucurie sansa de a raspunde oricaror intrebari viitoare ale dvs sau ale cititorilor dvs despre Nu Skin, despre produsele si modelul de afaceri al acesteia, contactandu-ne la [email protected].

Cu consideratiune, Nu Skin Enterprises”

 

ARTICOLE SIMILARE

DURERE IMENSĂ pentru o VEDETĂ a serialului “La Bloc”: sora ei a murit!

Femeile stau la coadă la toaletă mai mult decât bărbaţii şi asta n-ar trebui să fie tabu

realitatea

„Cottagecore” și apariția fanteziei rurale moderne

Andreea Damian

Consumatorul verde cumpără în exces produse prietenoase cu mediul, fără să aibă neapărat nevoie

Andreea Damian

Orașele plutitoare – soluția salvatoare a ONU pentru populațiile afectate de schimbările climatice

Andreea Damian

Cum afectează aerul condiționat de la birou performanțele femeii

Andreea Damian

Scrie un comentariu