Tabu
FASHIONSlider

Dezastru financiar la H&M. Ce se întâmplă cu al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte

Vânzările companiei H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, au scăzut cu 50% între lunile martie şi mai.

Între lunile martie şi mari, vânzările nete ale grupului suedez au înregistrat o scădere de 50%, sau 3,1 miliarde de dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Iniţial, analiştii anticipau un declin de 27,5 miliarde de dolari. Între timp, vânzările online au crescut cu 36%.

H&M, care a început să îşi redeschidă magazinele la sfârşitul lui aprilie, a declarat că vânzările din primele 13 zile ale lunii iunie au scăzut cu 20%. Anul acesta, acţiunile din cadrul companiei au înregistrat un declin de 26%.

„Ritmul de recuperare al vânzărilor variază în funcţie de pieţe”, a declarat retailerul.

Inditex, companie care deţine brandul Zara şi cel mai mare rival al celor de la H%M, a înregistrat o scădere de 44% a vânzărilor între lunile februarie şi aprilie.

ARTICOLE SIMILARE

Meghan Markle, o „prințesă” înainte de a se căsători cu Harry. Dezvăluiri-bombă despre fosta ducesă

Andreea Damian

TREND ALERT: în vara lui 2018 se poartă pălăriile supradimensionate din paie

realitatea

The Weeknd, desfigurat la AMA! Mesajul puternic pe care îl transmite artistul

Andreea Damian

În Franța, „mama” și „tata” devin „părintele 1” și „părintele 2”

Andreea Damian

Asistenții digitali, precum Siri și Alexa, accentuează stereotipurile și prejudecățile de gen

Andreea Damian

Cum ne protejăm pielea de orice afecțiune în vremea coronavirusului

Tabu Tabu

Scrie un comentariu