Tabu
FASHION

EcoloCHIC

Următorul pas a fost să alegem trei designeri pentru a transforma bannerele noastre în cele mai frumoase obiecte unicat. Carla Szabo – bijuterii; Irina Marinescu – tricouri cu mesaje eco și inserții speciale și Mihaela Glăvan – poșete de diverse dimensiuni, fiecare creație în serie limitată.

 

Creațiile Carlei, ale Irinei și Mihaelei vor fi prezentate și licitate în cadrul unui eveniment special la finalul lunii martie, iar de banii obținuți în urma vânzării obiectelor unicat vor beneficia două ONG-uri care activează în domeniul ecologiei, plantând copaci în zonele în care au avut loc defrișări necontrolate.

În octombrie 2007, voluntarii de la Tă­șuleasa Social (www.tasuleasasocial.ro), coordonați de Alin Uhlmann Ușeriu, au plantat 10.000 de puieți pe un versant muntos defrișat, din satul Poiana Negri. În 2008 este în derulare proiectul „Verde 003“ de educație ecologică, în cadrul căruia vor avea loc acțiuni de curățenie și ecologizare pe cursul râului Dorna.

În noiembrie 2007, membrii Me­diaORG, prin proiectul „Copacul de hârtie“ (www.copaculdehartie.ro) au plantat 1.120 de puieți de platan, tei și stejar roșu în trei parcuri din București (George Coșbuc, Sfânta Maria și lângă policlinica din Piața Chibrit) din colectarea a 97,115 kg de hârtie și 12,199 kg de carton. În 2008 vor continua plan­tă­rile de puieți și, în paralel, se implementează un pro­iect de edu­ca­ție ecologică, „Grass Land“, cu unități mobile care vor face vizite în clădirile de birouri. 

Partenerii nu i-am ales întâmplător în acest proiect. Fiecare dintre ei este implicat în acțiuni ecologice.
Dorna, brand al Coca-Cola România, promovează activ voluntariatul și implicarea socială pentru conservarea și protejarea resurselor naturale. Proiectul „Verde 003“, inițiat în 2007 de Coca-Cola HBC România în parteneriat cu Asociația „Tășuleasa Social“ și Asociația „Salvați Delta – AC“ a „luat în custodie“ pentru trei ani cursul apei Dorna, și a avut două di­mensiuni: una educațională și de voluntariat și una practică, de ecologizare, curățare și împădurire.

Peroni, brand al Ursus Breweries a conștientizat pericolul defrișărilor abuzive și al poluării și ni s-a alăturat cu eleganța caracteristică.

Philips este un brand care s-a asociat încă de la început cu modul de viață eco. Produsele  Philips create sub umbrela „green“ protejează mediul, adresându-se unor zone cu impact ecologic: eficiența ener­getică, ambalaje ecologice, reducerea substanțelor dăunătoare, greutatea, recicla­rea/scoaterea din uz și siguranța pe întreaga durată de viață.

Toyota este primul producător de mașini din lume care a creat hibridul Prius – ecologic, preferatul multor vedete de la Hollywood care militează împotriva poluării. De altfel, obiectivul declarat al Toyota este „Zero emisii“ pentru toate mașinile pe care le produce.

În numărul viitor din Tabu veți citi despre evenimentul nostru și veți avea ocazia să ad­mirați creațiile unicat ale celor trei designeri.

ARTICOLE SIMILARE

Kate Moss pe coperta Vogue UK de septembrie

realitatea

Serena Williams a creat rochia care se potrivește oricărei femei

Andreea Damian

Street fashion: Iulia

realitatea

Idei de cadouri pentru cei dragi

Tinute inspirate de South Park la Castelbajac

realitatea

O spectaculoasa traditie regasita la Saptamana Modei de la Londra

realitatea

Scrie un comentariu