Tabu
lifestyle

Eleganța ca atitudine: Roland Garros

Există imagini publicitare care îți rămân în memorie și pe care le asociezi apoi automat cu numele brandului. Pentru mine, asocierea Longines – Audrey Hepburn (din campaniile anterioare ale ceasurilor Dolce Vita) a rămas o imagine perfectă a eleganței. Eleganța clasică pentru că aspectul de eleganță sportivă aveam să-l descopăr mergând împreună cu Andrei Mihai, PR managerul Longines – Chronotime International, la turneul de tenis, French Open de la Roland Garros, unde Longines a fost partener oficial. Chiar dacă nu am reușit să-l întâlnesc pe ambasadorul eleganței Longines, Andre Agassi, i-am urmărit în meciuri diferite pe cei doi protagoniști ai finalei de turneu – Roger Federer și Rafael Nadal și am descoperit lumea cosmopolită din village-ul Roland Garros, unde alături de sponsorii oficiali poți întâlni personalități și vedete internaționale din toate domeniile. Pentru acest eveniment Longines a creat o nouă gamă de ceasuri Conquest ceramic, cu cele mai fashionabile modele sport care îmbină subtil combinații de oțel și ceramică, incluzând și caracteristici tehnice performante, modele pe care le poți găsi și la noi în magazinele Cellini.

ARTICOLE SIMILARE

Ghici cine…

realitatea

Copiii lui Michael Jackson au donat o parte din operele de artă semnate de tatăl lor

realitatea

Topul celor mai comentate carti NECITITE

Carla Bruni Sarkozy și-a vândut castelul

realitatea

Rihanna este, din nou, bruneta!

Pepsi Americas si Itsy Bitsy au devenit parteneri de business

realitatea

Scrie un comentariu