Marți seară, 29 noiembrie, brandul Emporio Armani a sărbătorit 1 an de la deschiderea magazinului de pe Calea Victoriei, nr. 60-64. Peste 100 de invitați au participat la cocktail-ul organizat în incinta magazinului și au admirat colecția Toamnă/Iarnă 2011.
Femeia Emporio Armani este misterioasă, cosmopolită și actuală. Aceasta are alura unui agent secret, sentiment accentuat și de culoarea care domină colecția – negru. Ținutele sunt gândite astfel încât să evidențieze silueta feminină, ceea ce îi conferă femeii un aer elegant și seducător.
Abandonând look-ul dur, Emporio Armani oferă colecției pentru bărbați un aer mai relaxat, mai cald, care te învăluie cu naturalețea sa. Interpretarea dată acestei atitudini este una confortabilă și sofisticată, fără a compromite eleganța și estetica personală.
Magazinul Emporio Armani din Bucureşti se desfăşoară pe o suprafaţă de 400 mp şi două niveluri, cu un design creat de Giorgio Armani şi echipa lui de arhitecţi. El este dominat de proiecţiile catwalk de pe ecranele de mari dimensiuni iar comunicarea dintre cele două etaje este realizată printr-o scară spectaculoasă, creată din alternanţe de sticlă neagră şi satin argintiu, care se află în perfect echilibru cu pereţii din interiorul magazinului.
Mai mult decât un magazin, locaţia de pe Calea Victoriei relevă viziunea modernă de lifestyle a designerului Giorgio Armani, pe care Emporio Armani o reprezintă. Clienţii magazinului pot găsi colecţiile complete de dam şi bărbaţi, accesorii, ceasuri, ochelari, bijuterii, costume de baie, lenjerie intimăcât şi colecţia Armani Jeans