Tabu
CULTUREShopSlider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

Povestea celui mai faimos model cu sindrom Down. Vrea să defileze pentru Victoria’s Secret

Andreea Damian

Sărbătoritul zilei

realitatea

Gucci se angajează să aibă grijă de mediul înconjurător

realitatea

UNDE ȘI-A PETRECUT DAVID POPOVICI VACANȚA, DUPĂ JOCURILE OLIMPICE DE LA PARIS 2024

Andreea Damian

Mari expozitii la Viena, in prima jumtate a anului 2015

Hairstyling-ul din Game of Thrones: acum mai simplu 

realitatea

Scrie un comentariu