Tabu
CULTUREShopSlider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

Cameron Diaz, adevăratele motive pentru care a renunțat la actorie. A spus totul!

Andreea Damian

Cum a scris Chuck Palahniuk – Fight Club: „Niciun capitol nu a fost mai lung decât un videoclip”

realitatea

Stiai ca Rei Kawakubo a imbracat-o pe Barbie?

realitatea

Femeile care au mai mulți copii îmbătrânesc mai greu?

Andreea Damian

Sărbătoritul zilei

realitatea

Insulele italiene devin locuri de „pelerinaj sexual”

Andreea Damian

Scrie un comentariu