„The birds and the bees”, colectia de primavara-vara lansata de Burberry Prorsum, ne impresioneaza prin infuzia de culoare si de simboluri inspirate din natura (flori, fluturi, albine si libelule). Transparentele, degradeurile si suprapunerile de volane sunt elementele cheie ale acestei colectii.
Au fost nelipsite de pe podium si clasicele trench-uri, reinterpretate in fiecare sezon, de data aceasta imprimate cu flori si insecte stilizate si prinse in talie cu funde din tul. De asemenea, jachetele din denim au fost mixate cu fuste din paiete mari pentru a evoca aripile insectelor.
Casa de moda britanica, Burberry a dezvaluit publicului din intreaga lume campania de primavara-vara 2015, ale carei protagoniste sunt Naomi Campbell si Jourdan Dunn.
Campania se remarca prin piese pictate manual, culori vii si dinamice, dar si un mix eclectic de talente britanice: Naomi Campbell, Jourdan Dunn, George Barnett.
„Naomi si Jourdan sunt doua modele iconice britanice, doua femei puternice cu fete perfecte pentru noua noasra campanie. Este intotdeauna un adevarat privilegiu sa lucram cu ele”, a declarat Christopher Bailey, Chief Executiv & Chief Creative Officer Burberry.
La randul ei, Naomi Campball s-a dovedit a fi o admiratoare a tot ceea ce creeaza Christopher Bailey si Burberry: „Admir ceea ce realizeaza Christopher Bailey si Burberry, este minunat sa lucrez cu aceasta echipa. Cu totii am asistat la evolutia extraordinara a acestui brand britanic si este un privilegiu sa iau parte la progresul lui in lumea modei.”, afirma aceasta.
„Ma simt mandra sa iau parte la o astfel de campanie. Burberry este un brand britanic iconic, iar echipa te face sa te simti ca parte dintr-o familie. A fost o experienta extraordinara sa lucrez alaturi de Naomi Campbell pentru prima oara. O admir si o respect pentru ceea ce a realizat in industria modei. Am invatat mult de la ea!”, a declarat Jourdan Dunn.