Luna aceasta mi-am adus aminte de una dintre teoriile mele despre ceea ce ar trebui să însemne o nevastă perfectă. Citeam răspunsurile pe care Rebecca Miller, actriță, regizoare și scriitoare, mi le trimisese pe mail și înțelepciunea cu care își formulase ideile mi-a adus aminte de „femeia-tavă”.
Pentru mine femeia-tavă este cea care știe să ofere mâncarea soțului/iubitului ei în cea mai bine lustruită tavă pentru ca în ea să se reflecte orgoliul, nevoile și tot ceea ce are bărbatul mai frumos. Sunt rare cazurile astea de femei-tavă, iar Rebecca Miller vorbește despre acest gen de neveste în cea mai recentă carte a sa „Viețile secrete ale Pippei Lee”, dintr-o perspectivă și mai spectaculoasă: soția artistului.
Un subiect pe care-l știe bine pentru că e fiica celebrului dramaturg Arthur Miller și nevasta actorului Daniel Day Lewis. Nu e întâmplător că publicăm acest interviu, însoțit de un fragment din carte, într-un număr dedicat muzicii, pentru că toți cei care sunt prezenți în paginile următoare își pun poveștile de dragoste în concerte. Åži o fac folosindu-se și ei de „tăvile” lor, ca să oglindească emoțiile pe care le-au trăit.
E un număr de revistă la care eu, una, țin foarte mult. Mai întâi pentru dosarul foarte curajos (Show girls: travestiți și transexuali) pentru care le mulțumesc încă o dată celor care au acceptat să se lase fotografiați(e) de noi, într-o țară în care a-ți pune pe tavă orientarea sexuală nu e chiar cel mai avantajos lucru. Apoi, sunt multe exclusivități internaționale, parte dintr-un efort foarte mare, pentru că suntem brand românesc și nu putem „profita“ și de munca celor de la edițiile internaționale.
Åži uneori, e al dracului de greu să ajungi la câte o vedetă pe care ți-o dorești, iar reușita e cu atât mai mare. Revista este, dacă vreți, tava noastră, bine lustruită, cu tot ceea ce am avut noi mai bun de pus pe ea. Iar luna aceasta vă hrănim cu informații despre concertele acestei veri.
P.S. Când i-am povestit de conceptul „femeie-tavă”, un amic (regizor, deci artist) mi-a trimis cântecul „Mirrors in Mirror“ compus de Arvo Part, despre reflectarea la nesfârșit a unei imagini în două oglinzi puse față în față. M-am confruntat cu o nouă situație: dacă femeia-tavă întâlnește o altă tavă (bărbat) și obține un efect din ăsta de replică la infinit?!
1 comentariu