Drama sud-coreeană distopiană Squid Game a devenit cea mai populară serie a Netflix, atrăgând 111 milioane de fani de la debutul său în urmă cu mai puțin de patru săptămâni, a anunțat marți serviciul de streaming.
Oficialii companiei spun că este primul serial original care depăşeşte pragul de 100 de milioane în primele 28 de zile petrecute în cadrul platformei.
În Squid Game, 456 de persoane îndatorate și disperate, din comunitățile marginalizate din Coreea de Sud, sunt ademenite într-un joc de supraviețuire unde au șansa să obțină 38 de milioane de dolari. Trebuie în schimb să câștige șase jocuri de copii. Pare simplu, dar cine pierde este executat cu sânge rece.
Nu știu cine le este călăul, căci are chipul acoperit. De fapt, toți au chipul acoperit, mai puțin jucătorii care sunt identificați după numerele de pe tricouri. Prima rundă se dovedește a fi un măcel. Dar jucătorii, inițial șocați, ajung să treacă peste.
Totul pentru bani, pentru o sumă uriașă de bani care este pusă într-o pușculiță transparentă imensă aflată deasupra capului lor. Banii îi fac pe acești oameni plini de datorii să uite de empatie, de principii, să se saboteze și să ucidă.
Squid Game a ocupat topurile clasamentelor Netflix în peste 80 de țări. Serialul a ajuns oficial la 111 milioane de fani, ceea ce îl face cea mai mare lansare de pe Netflix. Prin comparație, serialul Bridgerton a ajuns la 82 de milioane de utilizatori în primele sale zile, folosind metrica internă a Netflix, care include orice cont care a urmărit un episod cel puțin două minute.
Succesul serialului amplifică influența din ce în ce mai mare a Coreei de Sud asupra culturii pop globale, ca urmare a grupului K-pop BTS și a filmului premiat cu Oscar, Parasite.