O poza face cat o mie de cuvinte dar o privire cat un milion. Tocmai acest lucru si-a propus, si a reusit sa arate si proiectul designerului Eduuard Daniel. In Romania doar 20 % din populatie reprezinta consumatorii de design vestimentar dar asta nu indreptateste restul de 80% sa aiba aceasta atitudine fata de primii.
Moda este prin definite cel mai activ segment al artei. Actualitatea domeniul tine de factorii sociologici si psihologici. Intocmai acest lucru incearca sa arate si proiectul Manifesto. Nu este suficient sa promovam designul vestimentar doar pentru a obtine vanzari. La fel de important este si integrarea lui intr-o societate.
Oana Mihoc este unul dintre cei 5 fotografii care au participat la acest proiect. Viziunea ei asupra acestui aspect reiese imaculat in pozele facute. Se pare ca nu timpul conteaza ci oamenii. Locatia a fost categoric un punct strategic in argumentarea acestui lucru. Gara de Nord din Bucuresti constituie un nod social si asigura diversitatea oamenilor. Pe site-ul oficial al designerului puteti urmari “repercursiune” video a proiectului precum si linkurile necesare pentru a putea vizualiza fotografiile celorlalti participanti. www.eduuardaniel.com
35 comentarii