Grolsch ne încântă cu o nouă idee – Grolsch Awakening– un prilej de exprimare a creativităţii prin pasiuni, şi nu de ocupare a timpului liber. Campania doreşte să provoace creativii cu pasiuni dezlănţuite şi le oferă şansa să transforme sticla de Grolsch în proiecte de mare avengură.
Grolsch oferă experimentaliştilor un spaţiu de joacă destinat creativităţii lor, totul pentru a da frâu liber curiozităţii şi pasiunii.
Campania Grolsch Awakening doreşte să provoace creativitatea şi curiozitatea celor care sunt captivi între ecranul monitorului şi cel al televizorului. Puterea şi impactul ideilor lor sunt testate pe experimentalist.ro cu o idee de proiect, care poate prinde formă, fără cenzură şi fără graniţe.Creativilor li se pun la dispoziţie mai multe domenii: creative recycling, do it yoursef, fotografie, design, muzică şi un comando de artişti responsabili cu lobby-ul pentru fiecare din acestea. Primii care au răspuns provocării Grolsch au fost Mihai Dobrovolschi, Bitză şi cei de la OCS.
Descoperiți cum pasiunile trezesc creativitatea, mai multe despre Grolsch Awakening pe www.experimentalist.ro.