Regizorul Guy Ritchie a realizat noua campanie David Beckham Bodywear pentru H&M, campanie care ni-l arată pentru prima oară pe David în postura de erou de acţiune. David e perfect în rolul de actor principal” spune Guy Ritchie. “Pentru mine a fost mai mult decât o
campanie, a fost ca şi cum aş fi regizat un film de scurt metraj.” Plină de umor, campania care urmează să fie lansată pe 6 februarie în toată lumea, îl arată pe David urmărind în fugă pe cineva pe străzile şi prin grădinile din Beverly Hills, purtând doar o pereche
de boxeri. “Faptul că am lucrat cu Guy e un vis devenit realitate” spune David. “Sper ca toată lumea se va distra vizionând reclama, cel puţin la fel de mult cu m-am distrat şi eu făcând-o”. Campania coincide cu momentul în care am adăugat noi culori la colecţia Bodywear, chiar la timp pentru Valentine’s Day, incluzând detalii roşii şi albastre, precum şi lenjerie în tonuri neutre.
În luna februarie, modelul Georgia May Jagger prezintă colecţia Rock’N’Roll Mansion la H&M. Georgia, fiica lui Mick Jagger şi a lui Jerry Hall, reprezintă un mix de muzică şi modă prezenta colecţie.
Noul sezon este unul dintre cele mai interesante momente din modă, iar primăvara aceasta la H&M, aerul boem îşi arată latura sportivă, în timp ce pentru bărbaţi aduce imprimeuri curajoase.