E deja o modă ca celebritățile să ia o pauză de Instagram. Iar Hailey Baldwin este una dintre ele. Modelul devenise ținta comentariilor negative pe rețelele de socializare iar acestea o făceau să se simtă anxioasă. După ce a anunțat că s-a împăcat cu fostul ei iubit, Justin Bieber, și la scurt timp, logodna, haterii de pe Instagram au început să-și scoată gheruțele.
Hailey Baldwin a vorbit într-o postare pe Instagram Stories despre efectele negative ale social media asupra sănătății sale mintale. Hailey consideră rețelele de socializare un „mediu înspăimântător” care încurajează utilizatorii să răspândească negativitatea.
Dar, recunoaște ea, Instagram ar putea fi o platformă incredibilă, dar există foarte mulți utilizatori care îi împiedică pe ceilalți să interacționeze pozitiv. Iar acest lucru, personal, nu o ajută deloc. „Să stau departe de Instagram este cel mai bun lucru. De câte ori iau o pauză mă simt atât de bine, atât de fericită… după ce am revenit pe Instagram m-am simțit repede anxioasă, tristă… vă rog, nu mă înțelegeți greșit, Instagram este un instrument de interacțiune incredibil și grozav. Dar promovează negativitatea”, a scris Hailey.
Soția lui Justin Bieber crede că platforma este o „văgăună toxică de negativitate într-o zi bună”. Modelul are de gând să-i împiedice pe hateri să-i distrugă viitorul. De aceea își îndeamnă fanii să fie mai buni și să nu promoveze ura și negativitatea. „Există atât ură și durere în această lume, ultimul lucru de care avem nevoie este mai multă negativitate, ură și diviziune”, s-a plâns Hailey.
2018 a fost cel mai bun an pentru Hailey Baldwin atât pe plan personal cât și pe plan profesional. S-a căsătorit cu Justin Bieber, a fost model în campanii publicitare importante pentru branduri ca Versace și Tommy Hilfiger, iar în luna august aceasta anunța că va fi mentorul unor tinere modele care încearcă să pătrundă în industria modei.
Prin această postare, Hailey Baldwin a vrut să arate că folosirea îndelungată a reţetelor de socializare poate avea efecte negative asupra comportamentului social al utilizatorilor.