Directorul general al Hallmark și-a cerut scuze pentru decizia de a retrage reclamele televizate cu cupluri de același sex.
Rețeaua de cablu a scos reclamele sub presiunea grupului conservator One Million Moms. Decizia a atras critici extrem de vocale pe rețelele de socializare și solicitarea unui boicot. Hallmark a spus că va reintroduce reclamele respective: „Ne pare rău cu adevărat de supărarea și dezamăgirea pe care decizia noastră le-a provocat”, a declarat președintele și directorul executiv al Hallmark, Mike Perry.
Într-o declarație postată pe site-ul său, Hallmark a declarat că „va lucra cu [grupul de avocați] Glaad pentru a reprezenta mai bine comunitatea LGBTQ pentru întregul portofoliu al companiei.” Decizia inițială de retragere a reclamelor a atras critici de la o serie de persoane gay de mare anvergură, inclusiv din partea candidatului democrat Pete Buttigieg și vedetei TV – Ellen DeGeneres. De asemenea, contul de Twitter al Netflix SUA a criticat decizia, la fel ca și guvernatorul Californiei, Gavin Newsom.
Hashtag-ul #BoycottHallmarkChannel, lansat de Glaad, a apărut în peste 16.000 de tweet-uri începând de duminică după-amiază. Saturday Night Live a batjocorit decizia Hallmark. Decizia inițială de a retrage reclamele a fost determinată de reclamații ale unui grup activist conservator. One Million Moms este un proiect online al Asociației Americane a Familiei, care este un adversar de lungă durată al drepturilor homosexualilor. One Million Moms a spus că a vorbit personal cu Bill Abbott, care este directorul executiv al companiei Hallmark.