Executivul legendarului brand Hard Rock Cafe a venit recent în România, la 18 luni de la deschiderea restaurantului din București.
Scopul? O primă evaluare a afacerii din România și încă ceva. Despre ce este vorba? La două zile de la lansarea la Praga (28 aprilie) a unui restaurant Hard Rock Cafe, Hamish Dodds, CEO și președinte al Hard Rock International (compania care deține brandul Hard Rock Cafe) a venit într-o vizită-fulger și la București.
Într-o întâlnire în exclusivitate cu câțiva jurnaliști de business ai trustului Realitatea-Cațavencu, acesta a vorbit despre starea businessului Hard Rock Cafe – regres de 5% la nivel global, în condițiile în care anul trecut cifra de afaceri a ajuns la 600 mil. dolari -, dar mai ales despre oportunitățile de extindere ale brandului (practic, dublarea lanțului în următorii ani).
Totodată, Dodds s-a declarat încântat de primul an al francizei de la București, al cărei manager este Tinu Sebeșanu. Foarte probabil, este și motivul pentru care a dat undă verde lansării și în România a unui concept mai nou sub umbrela brandului Hard Rock – Hard Rock Bar -, care va putea fi văzut însă doar în afara Capitalei.
Aflați mai multe detalii despre acest concept, dar și bilanțul Hard Rock Cafe în România după primele 18 luni de funcționare în numărul aniversar al revistei MONEY EXPRESS .