Campania vrea să descopere ce pot face oamenii atunci când sunt scoşi din cotidian şi abandonaţi necunoscut, având la îndemână câteva lucruri utile pentru a găsi drumul spre casă.
A treia ediţie de Dropped ne arată cum reacţionează William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, când ajunge legat la ochi în Maroc şi se regăseşte în faţa unei mari provocări: un cub de gheaţă de aproximativ 900 de kg pe care trebuie să îl transporte prin deşert.
La începutul lunii iunie a fost lansat primul episod din Dropped, care l-a avut ca personaj principal pe Rikar, un chelner spaniol abandonat în mijlocul Alaskai, având cu el doar un frac şi bilete de avion, iar al doilea episod ne arată cum reacţionează Stavros, un profesor de yoga şi dansator din Grecia, care plonjează în mijlocul Cambogiei legat la ochi, într-o imensă barcă galbenă, în formă de raţă.
Voyage este cea de-a cincea ediţie a platformei Heineken “Legends”, care este comunicată pe diverse medii precum TV şi online. Consumatorii vor putea avea o experienţă interactivă prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube channel, unde vor putea urmări fiecare călătorie ‘Dropped’, vor avea acces la conţinut de tip documentar şi vor putea contribui cu propriile înregistrari video, luând parte la propria lor călătorie legendară.