Reprezentarea produselor locale a devenit un succes la modă în Australia, țară aflată mult timp în carantină totală. Străzile nu mint: treningurile sunt perfecte pentru a lansa un imperiu.
Restricțiile au forțat industria HORECA să intre în modul de supraviețuire, ceea ce înseamnă că mulți patroni de restaurante și cafenele s-au bazat în mare parte pe livrări. Dar cum îți faci reclamă? Apelând la haine. Câțiva au decis să-și pună reclama pe hanorace, șepci sau genți. Nu trebuie să fie un design inteligent; aceste articole spun că îți pasă de orașul tău.
WGSN, unul dintre cei mai mari prognozatori de tendințe din lume, care urmăreau o concentrare hiperlocală asupra consumatorilor încă dinainte de pandemie, spune că nu există nicio îndoială că preferința consumatorului pentru autenticitate și nostalgie este acum în plină expansiune.
Kraggy, un strateg monografic de tipărituri și grafică la WGSN, explică: „Tricourile ca suveniruri au acum o semnificație mai mare pentru consumatori.” În New York, fenomenul a fost supranumit „Zizmorcore”. Un antreprenor s-a folosit de toate mediile pentru a-și arăta loialitatea față de oraș.
„Marcarea îndrăzneață și neprețuită a firmelor magazinelor, a autocolantelor cu reduceri, a meniurilor restaurantelor și a ilustrațiilor cu alimente personalizate se traduc cu ușurință în tricouri grafice”, subliniază Kraggy.
Aceste strategii de marketing în plină dezvoltare au un sens ușor într-o lume hipebeast. Marfa nu creează doar buzz, ci este esența vieții unor companii.