Planuiau sa devina cel mai mare grup tipografic din sud-estul Europei, insa criza nu le-a mai dat "bun de tipar". "Trei superlative, o singura fuziune. Cea mai mare tipografie din Romania, Infopress, fuzioneaza cu cea mai mare tipografie din Bulgaria, Delta Plus, pentru a forma impreuna Infopress Group (IPG), cel mai mare grup de tipografii din sud-estul Europei", suna inceputul unui text publicat de MONEY EXPRESS la finele lui septembrie 2007, cand subiectul negocierilor Infopress Group-Delta Bulgaria era cald si abia intrase la tipar.
Intre timp, superlativele au mai palit, iar prioritatile s-au schimbat. Criza financiara a sters investitiile din planurile de extindere ale IPG, prioritara fiind acum mentinerea rezultatelor grupului la nivelul celor de anul trecut. Nici concurentii Infopress (Megapress si Coprint) nu se mai gandesc la investitii. Strategia de business a celor trei companii nu mai presupune o crestere cu doua cifre, asa cum se intampla in urma cu un an, concentrandu-se acum pe consolidarea pozitiei pe piata si pastrarea portofoliului de clienti. Mai multe detalii cititi in ultimul numar al MONEY EXPRESS . (Victoria Bidea, Mimi Noel)