Tabu
LIFESTYLE

Interzicerea reclamelor la fast-food ar scădea obezitatea

Obsedați de problema obezității, cercetătorii americani sunt de părere că interzicerea reclamelor la mâncarea fast-food ar reduce substanțial obezitatea în rândul copiilor.

Studiul efectuat susține că excluderea reclamelor de acest gen ar reduce cu 18 procente obezitatea printre copiii cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani și cu 14 procente printre cei între 12 și 18 ani.

Însă, Biroul Național de Cercetări Econo-mice se întreabă dacă adoptarea unei asemenea legi, în vigoare doar în țări ca Norvegia, Suedia și Finlanda, ar fi realistă și posibilă într-o țară ca Statele Unite.

ARTICOLE SIMILARE

Situații în care părinții își rănesc copiii și nici nu își dau seama

Andreea Damian

Cum să trăiești ca o divă eco

realitatea

Cum comenteaza PELINEL si BOUREANU stirea divortului

ANTONIA investeşte mii de euro să SLĂBEASCĂ

Bacteria care se hrăneşte doar cu dioxid de carbon ar putea ajuta la combaterea schimbărilor climatice

Andreea Damian

Cinci pași simpli pentru un somn mai profund

Andreea Damian

Scrie un comentariu