Tabu
FASHIONSlider

Issued by Bottega ⎥ Bottega Veneta și-a lansat o revistă online

În luna ianuarie, marca italiană Bottega Veneta, foarte apreciată în rândul influencerilor de pe rețelele de socializare, a surprins atât publicul, cât și întreaga industrie a modei renunțând voit la conturile sale de Instagram, Facebook și Twitter. Trei luni mai târziu, a fost anunțat și motivul din spatele acestei neașteptate alegeri: lansarea unei reviste online dedicate exclusiv brandului de lux Bottega Veneta. 

Coperta primului număr al revistei digitale Issued by Bottega

Într-o eră marcată de ascensiunea fulminantă a rețelelor de social media este greu de imaginat ca un brand de fashion renumit să se poată debarasa de contul său de Instagram și, cu toate acestea, să nu-și piardă din vizibilitate în rândul publicului consumator de modă. 

Acesta este cazul mărcii de lux Bottega Veneta, condusă cu mare discreție de directorul artistic David Lee. Pe 6 ianuarie 2021, celebrul brand de lux și-a închis definitiv conturile de Instagram, Facebook și Twitter.

O decizie care i-a luat prin surprindere pe toți abonații acestor conturi și care nu a fost motivată decât foarte recent. François-Henri Pinault, CEO al Kering, a explicat de curând că Bottega Veneta are în vedere „o abordare diferită a rețelelor sociale (…), furnizându-le ambasadorilor casei și fanilor acesteia materialele necesare pentru a vorbi despre marcă.”

Pentru a contracara fluxul constant de informații din social media și pentru a continua să propună un conținut creativ și calitativ, brandul milanez a ales varianta unei reviste digitale în detrimentul paginilor de pe rețelele de socializare arhicunoscute. 

Săptămâna aceasta, Bottega Veneta a lansat primul număr al revistei intitulate Issued by Bottega, care oferă informații și detalii despre cele mai recente colaborări artistice sub forma unor videoclipuri, sketch-uri și photo shootings în care îi descoperim pe Missy Elliott, Oumi Janta sau Tyler Mitchell. 

Fiecare număr al revistei Issued by Bottega va coincide cu lansarea unei noi colecții marca Bottega Veneta, așadar, ne vom putea bucura de patru publicații anulale, în format digital, care explorează universul creativ ce să la baza ținutelor și accesoriilor imaginate de David Lee. 

ARTICOLE SIMILARE

Ferragamo, eleganță și sex-appeal

realitatea

Scurtă istorie a lui Muxe, al treilea gen al Mexicului. Apare pentru prima dată pe coperta Vogue

Andreea Damian

Celine Dion, la 50 de ani. O viață încununată de succes

Andreea Damian

Vedetele donează pentru Wonder Garage Sale – Ediţia a doua

realitatea

Laura Zapata și-ar fi dorit să vină de ziua ei în România. A anulat tot! Care e motivul

Tabu Tabu

Connect-R, mesaj de dragoste pentru Misha, la 5 ani de la divorț

Andreea Damian

Scrie un comentariu