După ce a primit o „A doua șansă” pe marele ecran, Jennifer Lopez se avântă mai mult în afaceri. Vedeta a dezvăluit în timpul unui eveniment organizat la New York pentru promovarea noului ei film că va lansa o linie de produse pentru îngrijirea pielii.
J. Lo și-a anunțat mai demult proiectul, dar acum vrea să se apuce efectiv de treabă. Se pare că linia de cosmetice va fi lansată anul viitor, potrivit Harper’s Bazaar. „Vreau să fie ceva care să cuprindă toate lucrurile pe care le-am învățat și toate secretele pe care le am”, a spus ea despre colecție. „Și nu are nimic de a face cu ace”, a adăugat Jennifer. Deși e foarte clar că nu are nevoie de intervenții.
https://www.instagram.com/p/BncukcxFi7f/?utm_source=ig_embed
Cântăreața de 49 de ani a pătruns de mai mult timp în această industrie, urmând modelul lui Kylie Jenner, Kim Kardashian, Rihanna, Paris Hilton sau Lady Gaga. Jennifer Lopez se mândrește deja cu propriile colecții de parfumuriși produse de make-up. Nu a vrut să divulge mai multe detalii despre această linie de cosmetice, care din câte se pare va fi lansată în 2019.
Jennifer Lopez joacă rolul principal în lungmetrajul „A doua șansă/ Second Act”, regizat de Peter Segal. Maya, o femeie ambițioasă de 40 de ani, este blocată într-un loc de muncă prost plătit, luptându-se cu frustrările visurilor neîmplinite. O femeie inteligentă care a lucrat cu sârguință într-un magazin local, acesteia îi este refuzată o poziție managerială din lipsa unei diplome universitare. Cu toate acestea, când are șansa de a primi jobul visurilor ei, ea profită la maxim de oportunitate.