Jessica Simpson și-a început cariera de designer în 2005, când a lansat Jessica Simpson Collection, o linie vestimentară și de accesorii. Brandul a fost lansat inițial ca și colaborare cu co-fondatorul Nine West, Vince Camuto.
Din decembrie 2012, brand-ul Jessica Simpson este prezent în 650 de magazine din Statele Unite, iar colecția a reușit să adune 750 de milioane de dolari în 2010, transformând brandul Jessicăi în cel mai bine vândut brand de vestimentație și accesorii al unei celebrități (Wikipedia).
În noul număr al revistei Lucky, Jessica Simpson vorbește despre greutatea ei, un subiect dezbătut permanent de opinia publică și de presă. Contrar așteptărilor, Jessica pare să fi profitat de bomba mediatică creată de faptul că a început să crească în greutate. Aceasta a declarat pentru revistă: “Am fost atât de criticată pentru că m-am îngrășat, însă cred că decizia mea de a nu deveni anorexică a fost de fapt o idee genială pentru branding, declară cântăreața; “pentru că atunci când ești foarte foarte slabă, nu toată lumea poate să se raporteze la tine.”
În momentul în care Jessica a început să pună câteva kilograme în plus, a devenit o persoană reală, cu probleme reale, cu care oamenii empatizeaza, relatează NYMag.
Text: Ioana Bora
2 comentarii