Tabu
lifestyle

Jiri Rizek, CEO Flamingo: “Nu va mai fi niciodata la fel-

Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo, se indoieste ca, dupa ce blocajul din economie va fi trecut, companiile din electroretail isi vor putea relua traseele anterior calculate din punctele in care acestea s-au fracturat.

Urmeaza "o recesiune grea", care va duce la o contractie pe termen scurt a pietei – reflectata in masuri severe de reducere a costurilor, inchideri de magazine, renegocieri de chirii, abandonarea proiectelor de extindere – si care va produce, pe langa asta, si schimbari greu de anticipat ale felului in care oamenii isi iau deciziile de cumparare, declara Rizek intr-un interviu cu MONEY EXPRESS . In plus, in afara de pierderea profitabilitatii, nu e exclus ca electroretailul sa mai sacrifice ceva: filozofia insasi dupa care intreaga industrie si-a ghidat, din 2006 incoace, strategiile, adauga Rizek. Privit prin ochii managerilor preocupati exclusiv de cash-flow, "magazinul cu mii de produse" – intins pe mii de metri patrati, simbol al brandului si implicit al fortei companiei – devine pur si simplu un lux prea mare in astfel de vremuri. Pentru Flamingo, obiectivul unic al perioadei urmatoare – o arata si strategia anuntata in noiembrie, dupa primele luni de scaderi ale vanzarilor – este cash-flow-ul.

ARTICOLE SIMILARE

Un român fără mâini uimeşte America: El cântă la chitară si pian cu ajutorul picioarelor (VIDEO)

Lista nominalizarilor Grammy

Charles/Lia: farmecul sofisticat al unui bărbat

realitatea

Ricky Martin: Sunt homosexual!

realitatea

Mile Carpenisan

realitatea

Autobiografia lui Nicolae Ceaușescu. Recuperarea unui om, dispariția câtorva milioane.

realitatea

Scrie un comentariu