Poezie in doi a reusit sa aduca impreuna peste 5500 oameni, aceasta insemnand mai bine de 2700 cupluri, pe 1 octombrie, de Ziua Internationala a Cafelei, ziua in care poezia si iubirea au devenit monede de schimb. Julius Meinl a reusit inca o data printr-un manifest social unic sa indemne romanii la creativitate, dar si sa-i incurajeze sa-si exprime sentimentele fata de persoana iubita la o cafea.
Mii de oameni au vizitat in ultimele doua saptamani www.meinl.ro si si-au inlocuit poza de profil de Facebook cu o “poezie de profil”, alaturandu-se campaniei manifest initiate de brandul de cafea vienez. Acesta a fost, insa, doar un prim pas in demonstrarea iubirii fata de cel drag. Pe 1 octombrie, peste 2700 de cupluri au iesit sa isi bea cafeaua impreuna si au fost recompensate pentru gestul lor de catre Julius Meinl cu o cafea in locatiile partenere.
La nivel global, acest eveniment a inclus peste 450 de locatii Julius Meinl din 11 tari si a adunat peste 20 milioane de aprecieri.
“Am pasit pe un teren nou cu un experiment social care s-a dovedit a fi un real succes. In Romania am reusit sa aducem impreuna la o cafea nu mai putin de 2700 de cupluri care au ales sa isi deschida inimile si sa isi exprime sentimentele la o intalnire poetica in cafenelele noastre. Am inceput cu Plateste cu Poezie, eveniment lansat in Romania in urma cu 4 ani si care, la ora actuala, are loc in peste 30 de tari, anual scriindu-se in jur de 100.000 de poezii. Poezie in doi a fost inca un mod de a demonstra ca versurile pot intr-adevar sa aiba un impact real si sa faca lumea mai buna.” – Tibor Dobri , Managing Director CEE South East, Julius Meinl
Despre Julius Meinl: Julius Meinl este o afacere de familie, austriaca, de succes international si este ambasadorul indragitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazeaza pe valorile traditionale: cinci generatii de experienta in cafea, produse premium si servicii excelente oferite clientilor. Julius Meinl inspira si astazi oameni din intreaga lume, la fel cum facea cu poetii de alta data in cafenelele vieneze. Restaurante si clienti din sectorul HoReCa din 70 de tari se bazeaza pe cafeaua si ceaiul Julius Meinl. Compania se claseaza deja in top 3 marci de cafea premium in peste 40 de tari, fiind lider de piata in Austria, Rusia si Dubai.