Regizori din toata lumea paziti-va! Karl Lagerfeld intra in industria filmului de moda si are de gand s-o faca intr-un mare stil. Debutul a fost deja marcat intr-un scurt metraj pentru marca italieneasca Hogan.
In acest sezon, Karl Lagerfeld si-a pus semnatura asupra catorva piese ale brand-ului Hogan, a caror prezentare s-a intrupat intr-un scurt metraj realizat de briliantul creator de moda al Casei Chanel.
Din momentul in care am intrat pe usa mi-am dat seama ca ma aflu la evenimentul monden al zilei. Ceea ce a fost rau, fiindca nu eram imbracata potrivit. Asa ca am facut cunostinta cu un sentiment neplacut. Am incercat eu sa ma consolez cand am zarit supermodelul ceh, Karolina Kurkova, avand relativ un look asemanator, insa n-a mers. Iar reminiscentele inca au ramas, drept urmare n-am putut sa scriu textul acesta, fara a mentiona jacheta neagra si pantalonii skinny de piele la un coktail cu staif.
Inaintand, am zarit zeci de ecrane impodobind peretii salii care a gazduit evenimentul, ruland non-stop imagini cu designerul numarul 1 al lumii. Oriunde era Karl, era si o camera de filmat (adica mai multe) transmitand live orice miscare a creatorului de moda, Aparitia acestuia, invaluita-n flash-urile fotografilor, a surclasat popularitatea vedetelor Janet Jackson sau Leigh Lazark.
Insa marea performanta a sindrofiei a fost prezenta Annei Wintour (Vogue US) a lui Jonathan Newhouse – presedintele Conde Nast (proprietarul Vogue) si-a lui Godfrey Deeny (Fashion Wire Daily). Adica visul oricarui designer este sa-i aiba pe acesti oameni ca invitati la show-urile lor, insa de data aceasta au venit la o prezentare. Inteleg, e mai mult decat atat, insa totul se datoreaza lui Lagerfeld. Mutare desteapta pentru Hogan, caci designerul german a asigurat colectiei o intrarea cu adevarat hollywoodiana pe scena modei pariziene.
Cocktail-ul dat in cinstea noii colectii Hogan, a fost un preambul la filmul alb-negru “La Lettre” (Scrisoarea) in care Baptiste Giabiconi si Magdalena Frackowiak au rolurile principale.
Dupa vizionarea filmului a urmat un val de felicitari, fotografii si interviuri , insa nu pentru cei ce au avut rolurile principale, ci pentru maestrul Lagerfeld , bineinteles. Pentru ca geniul marketingului de moda, Lagerfeld, a ajuns sa fie el insusi un produs de marketing cu toate implicatiile de rigoare. Si inca unul atat de recognoscibil, incat pariez ca o sa bata brand-ul Chanel in curand.