Tabu
FASHIONSlider

Kate Middleton i-a suflat titlul lui Meghan Markle

Kate Middleton a fost desemnată mai popular influencer în materie de modă din 2020, depășind-o pe Meghan Markle, care a deținut acest titlu în 2019.

Când ducesa de Sussex a intrat în familia regală în 2017, a apărut ceea ce a fost numit „efectul Meghan” – cele mai multe haine și accesorii purtate de Meghan erau epuizate din magazine la câteva ore după ce soția prințului Harry își făcea apariția purtându-le. Dar influența sa în modă a scăzut dramatic după ce Meghan și Harry au anunțat că vor părăsi Casa Regală.

Acum, experții în materie de vânzări în modă au analizat care sunt vedetele cu cea mai puternică influență în ceea ce privește vânzările unor produse în 2020.

Pe primul loc s-a clasat Ducesa de Cambridge, 38 de ani, a cărei rochie florală marca Faithfull The Brand purtată în vară a avut o creștere în căutări cu 112%. Kate este urmată de vedeta de televiziune Holly Willoughby, iar pe locul trei se află Meghan Markle, potrivit datelor LovetheSales.com, citate de Daily Mail.

Un look premium

Kate a devenit oficial cel mai mare influencer al anului cu stilul său mai „premium” în timpul blocării.

În ciuda pandemiei, ducesa a avut câteva apariții publice pe Zoom, pentru acțiunile sale caritabile. Stilistul Jessie Stein este de părere că stilul ceva mai „personal” pe care Kate l-a adoptat în vară a fost foarte popular în rândul cumpărătorilor.

„Kate a arătat în mod clar un look premium în carantină. Publicul a văzut o latură diferită, mai personală a lui Kate în pandemie, aceasta adoptând un stil lejer de vară în cadrul ținutelor sale”, a declarat stilista pentru Daily Mail.

Momentul ei de glorie a fost la sfârșitul lunii iunie, în timpul unei vizite la The Nook din Framlingham Earl, Norfolk. Soția prințului William a ales să poarte pentru această ocazie prima rochie florală de vară a brandului durabil Faithfull the Brand. Rochia s-a vândut în mai puțin de 24 de ore și căutările de rochii florale au crescut cu 158% în următoarele zile, cu o creștere generală de 112% din 2019 până în 2020.

Aspectele mai casual ale lui Kate au fost un succes uriaș pentru cumpărători și 9 din 10 ținutele sale s-au vândut în 2020, deoarece britanicii caută să imite garderoba regală.

ARTICOLE SIMILARE

Află mai multe despre Kakeibo: arta japoneză de a economisi bani

realitatea

Inelul Bulgari, caritate în beneficiul copiilor

realitatea

Terry Richardson, Carrine Roitfeld si Anna Wintour, menage a trois

realitatea

Ce se întâmplă cu actrița Natașa Raab la un an de când s-a aflat că e grav bolnavă

Andreea Damian

Incendiile din California au lăsat o pată neagră pe Pământ, care poate fi văzută din spațiu

Andreea Damian

Jean Paul Gaultier + Melissa = Love

realitatea

Scrie un comentariu