În ultimii trei ani, compania lui Kylie Jenner, Kylie Cosmetics, a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. Dar după ce a semnat un contract exclusiv de distribuție cu retailer-ul Ulta, Kylie Cosmetics își vinde rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.
În ultimele șase săptămâni, Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer. „Am intrat în câteva magazine și am făcut aceleași lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a funcționat”, spune ea.
Datorită expansiunii Ulta, veniturile Kylie Cosmetics au crescut cu 9% anul trecut, ajungând la aproximativ 360 milioane de dolari. Cu o astfel de creștere, estimările Forbes arată că afacerea lui Kylie Jenner merită cel puțin 900 de milioane de dolari. Ea deține totul. La cei 21 de ani ai săi, mezina clanului Kardashian – Jenner este acum miliardară, cu o avere estimată la 1 miliard de dolari. Ea este cel mai tânăr miliardar care și-a construit singură averea. Imperiul ei depăsește zece cifre și este mai tânără chiar și decât Mark Zuckerberg, care a intrat în top la 23 de ani.
„Nu mă așteptam la nimic. Nu am prevăzut viitorul, dar mă simt minunat”, spune Jenner, cel mai tânăr miliardar din lume. Produsele de înfrumusețare oferite de Kylie Cosmetics, care a pus bazele afacerii în anul 2015, au cheltuieli minuscule, iar profitul este extraordinar. Impreiul său constă în doar șapte angajați cu normă întreagă și cinci angajați cu jumătate de normă. Fabricarea și ambalarea produselor o face compania Seed Beauty, un producător privat din apropiere de Oxnard, California. De vânzări se ocupă comerciantul online Shopify, iar mama sa, Kris, are grijă de finanțe și de PR, în schimbul unei taxe de administrare de 10% pe care o colectează de la toți copiii ei.
Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani. Iar cei 175 de milioane de persoane care o urmăresc pe Snapchat, Instagram, Facebook și Twitter sunt mereu la curent cu produsele lansate și testate de ea. „Este puterea social media”, spune Jenner.
Analiștii spun că brandul Kylie Cosmetics atrage clienții mai tineri prin intermediul Ulta, care pot să nu aibă un card de credit pentru a face cumpărături online. În plus, vânzarea în magazinele fizice îi oferă lui Jenner șansa de a ajunge la „oameni care nu îmi vor cumpăra produsele online”, spune ea. Cei care vor să „vadă, să atingă și să simtă înainte de a cumpăra”.