Brandul iconic cu inspirație din jocul de polo, La Martina, a aniversat 1 an de la intrarea pe piaţa românească în cadrul unui eveniment desfăşurat sub conceptul « Let’s have a night of firsts ». Evenimentul a avut loc în magazinul La Martina din Băneasa Shopping City și a oferit invitaților o incursiune în istoria de peste 29 ani a brandului, punctând într-un mod inedit împletirea celor două culturi, argentiniană și românească, printr-un moment de tango argentinian combinat cu dansul Căluşarilor.
România este prima ţară din Europa care are un magazin online La Martina (lamartina-store.ro ), punând la dispoziţia fiecărui român produse din colecții consacrate, de o eleganţă unică, împărţite în linii cu identitate proprie, fiecare în sine putând crea ansambluri vestimentare complete și personalizate.
La Martina a încheiat la nivel global un parteneriat cu Maserati, pentru care, în 2011, a produs o ediţie limitată de tricouri polo cu logo-ul producătorului italian de automobile de lux. În cadrul evenimentului, invitaţii au putut admira în faţa magazinului La Martina din Băneasa Shopping City un Maserati Ghibli, primul model echipat cu motor diesel din istoria Maserati.