Lady Gaga iubește multe etichete, dar a păstrat întotdeauna un loc special în inima ei pentru Versace. În anii precedenți, artista americană și-a exprimat afinitatea față de marcă purtând look-uri personalizate în timpul reprezentației sale de la Super Bowl din 2017, apărând în reclame de primăvară în 2014 și dedicând o piesă pe ArtPop Donatellei Versace.
Dar astăzi Gaga și-a anunțat cea mai semnificativă colaborare de până acum cu Versace. Pentru a sărbători Pride și a zecea aniversare a albumului muzical Born This Way, Lady Gaga și Donatella s-au alăturat pentru o colecție de capsule în beneficiul Fundației Born This Way, organizația caritabilă a cântăreței care vine în sprijinul sănătății mintale a tinerilor, în special a celor din comunitatea LGBTQIA+.
Lady Gaga (35 de ani) a conceput articole de îmbrăcăminte pentru casa de modă italiană Versace. Colecția capsulă conține două tricouri și o beretă cu logo-ul clasic Medusa de la Versace în culorile curcubeului. Textul Born This Way este, de asemenea, tipărit pe articole. 30% din încasări se îndreaptă către organizația caritabilă a cântăreței, care lucrează pentru tineri.
Piesele vestimentare vor fi vândute pe site-ul Versace. Piesa de rezistență este o replică personalizată a gecii de piele Versace cu umeri ascuțiți și ținte metalice, pe care Gaga a purtat-o în timpul turneului ei Born This Way Ball. Noua versiune, care a fost realizată manual în 400 de ore, în atelierul Versace din Milano, promite să fie la fel de izbitoare ca originalul.
Având în vedere prietenia de lungă durată și caracterul caritabil al colaborării, Lady Gaga și Donatella Versace erau nerăbdătoare să împărtășească lumii entuziasmul față de proiect. „Versace a fost întotdeauna un lider. De la Gianni, Donatella, Allegra și încă acum, a sărbătorit culorile frumoase ale dragostei pe care le avem în interiorul nostru”, a scris Lady Gaga într-o postare pe Instagram unde a pozat atât cu beretă, cât și în tricou.
Răspunsul Donatellei a fost la fel de optimist. „Gaga și fundația ei sunt atât de inspiraționale”, a scris designerul într-un comunicat. „Prietenia și eforturile noastre de a promova egalitatea, diversitatea și incluziunea au devenit tot mai puternice cu timpul.”