Luna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”. Având ca obiectiv încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare și până în prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gătit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe și legume proaspete. În cele 24 de luni de implementare, toți participanții la proiect au preparat 33 de rețete împreună cu bucătari pricepuți, care i-au învățat secretele folosirii ingredientelor proaspete în meniul zilnic. Nutriționiștii au oferit constant informații despre calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile acestora asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a avea o dietă echilibrată. „Impactul acestui proiect în rândul celor 1.500 de beneficiari – o mare familie – este impresionant. Dedicația cu care, timp de 2 ani, echipa noastră de consultanți, cei 20 de parteneri locali, organizații non‑guvernamentale, autorități și-au adus direct contribuția, este remarcabilă. A fost o onoare pentru noi să dezvoltăm în România acest proiect generos susținut de DG Sanco”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications. Proiectul „Mai mult gust, mai multă savoare”, este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco. Acesta a fost demarat în iulie 2012 în România, Bulgaria și Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul şi implementarea acestuia în România.