O companie antreprenoriala romaneasca, o filiala a Postei franceze, un segment de nisa si un ritm de crestere de doua cifre chiar si in vremuri de criza. Acestea sunt ingredientele unui deal de saptamana trecuta, cu o valoare de circa 4-5 mil. euro. Hit Mail, cel mai mare grup romanesc de marketing direct, anunta in 23 martie cedarea pachetului majoritar (60%) catre Mediapost – o filiala a Postei (La Poste) franceze. Desi valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, Seitan da totusi un indiciu: tranzactia s-a facut la "multiplii normali pentru industrie".
Pe baza acestui indiciu si stiind ca Hit Mail a avut anul trecut venituri consolidate de 7,8 mil. euro, un profit brut de 1 mil. euro, datorii nesemnificative, iar ritmul de crestere din ultimii sase ani a fost de circa 50%, un specialist in investitii evalueaza, pentru revista MONEY EXPRESS, valoarea pachetului vandut la circa 4-5 mil. euro. In mod evident, ritmul de crestere a fost unul din principalele argumente care i-au convins pe francezi.
"Pana acum, niciun operator vest european nu era prezent pe aceasta piata care ofera, totusi, reale perspective", subliniaza reprezentantii Mediapost in comunicatul care anunta tranzactia. Mai multe detalii cititi in MONEY EXPRESS . (Victoria Bidea)
1 comentariu