De la maro ciocolată la caramel, culoarea odată uitată este acum, în toate nuanțele sale, dorită de celebrități și fashioniste.
Este sigur să presupunem că femeile Kardashian-Jenner sunt de vină pentru tonurile maro și neutre care au preluat moda în fluxurile noastre de pe Instagram. Din punct de vedere istoric, culoarea maro a fost întotdeauna depășită de nuanțele sale „rivale” bleumarin, negru și gri. Absența sa din lumea modei a jucat un rol major în revenirea culorii în ultimele sezoane.
Mai mult, interesul actual pentru minimalism și frumusețea naturală a propulsat atenția către această culoare subevaluată atât pe piste, cât și în stilul de stradă. Pe lângă Colecția Yeezy Season 1 a lui Kanye West din 2015 și înclinația lui Kendall și Kylie Jenner și Kim Kardashian pentru look-uri calde și bronzate în ținutele lor dar și în colecțiile lui Kim – Skims, etichetele de lux precum Bottega Veneta și Jacquemus au folosit și culoarea pământului în ultimele lor colecții pentru un stil chic și efect de împământare.
De la jachete din piele de culoare maro închis și haine de pluș maro caramel, până la pantaloni taupe și cizme din piele întoarsă, nuanța de toamnă a devenit o culoare de încredere pentru a o adăuga ân ținutele de iarnă și preferată printre influenceri și vedete pentru stilul său ușor și înclinația de amestecare a culorilor. Chiar și combinația maro-negru, cândva nedorită, a devenit un aspect neutru.