De asemenea, Fendi se întoarce în anii ’70 cu multe haine croșetate, în timp ce Missoni este concentrate pe divertismentul retro.
Că tot spuneam că Brosnan crede că următoarul agent 007 ar trebui să fie femeie, iată ea a ajuns la sediul Max Mara din Milano. La prezentarea de primăvară/vară a mărcii italiene pentru 2020 de joi, spionage chic a fost principalul subiect al unei colecții care a arătat că agenții femei ai serviciilor secrete din anii ’60 sunt iar la modă.
Mai târziu, Fendi și-a reconfigurat estetica, în cel de-al doilea sezon, fără regizorul co-creativ pe termen lung, Karl Lagerfeld. Ca și alte case de modă care au avut prezentări în această săptămână a modei, brandul a evocat marile logo-uri și produsul Insta-friendly pentru a se concentra pe un aspect mai nostalgic. Jachete matlasate cu imprimeu retro, croșetat în două piese au adus un omagiu sărbătorilor din anii 70. Fendi a folosit multă piele de căprioară și diverse blănuri care, în ciuda presiunii crescute din partea grupurilor pentru drepturile animalelor și a angajamentelor din partea altor case de lux pentru a nu le mai folosi, Fendi continuă să le folosească.
Margherita Missoni a fost reprezentanta modei italiene responsabilă cu distracția în ziua a doua a evenimentului. Designerul de a treia generație a preluat recent eticheta M Missoni a casei și intenționează să atragă un public nou prin vânzarea produselor la un preț competitiv. Și-a organizat ieșirea inaugurală într-un tramvai care circula prin centrul Milano, luând pe parcurs noi pasageri care prezentau colecția SS20 pe parcursul a cinci stații. Colecția s-a inspirat din arhiva Missoni, din care a luat imprimeuri și țesături niciodată văzute pentru a realiza o estetică proaspătă – dar în mod distinct Missoni.