Michelle Obama se pricepe de minune să atragă atenția asupra sa și o face foarte bine. Chiar și după ce a părăsit Casa Albă, în urmă cu aproape doi ani, fosta Primă Doamnă a Americii rămâne un personaj extrem de interesant.
Recent, soția lui Barack Obama și-a lansat volumul de memorii Becoming, o carte care descrie cu lux de-amănuntul viața ța. Cartea este un bestseller, Michelle Obama aflându-se în plin turneu de promovare.
Stilul ei vestimentar sobru și elegant a fost înlocuit miercuri seară (19 decembrie) cu unul îndrăzneț, strălucitor, aproape ostentativ. Michelle Obama a reușit să iasă în evidență într-o ținută galben-aurie.
Aceasta a purtat în timpul interviului de la Barclays Center din Brooklyn, New York, o pereche de cizme Balenciaga, înalte și strălucitoare, în valoare de 4.000 de dolari.
Încălțările îndrăznețe, dar și scumpe, alături de rochia galben-neon, semnată tot de casa de modă Balenciaga au atras atenția americanilor. Presa s-a grăbit să afirme că „cizmele ei au doborât internetul”, potrivit Huffington Post.
Michelle Obama may be a former First Lady, but she's still first in fashion https://t.co/mcfVqm0Ak7 pic.twitter.com/q3E3iR1xxz
— NBC Chicago (@nbcchicago) December 20, 2018
Analizând reacția actriței din Sex and the City, Sarah Jessica Parker, cea care i-a luat interviul, am putea afirma că apariția lui Michelle Obama a fost de-a dreptul răvășitoare. Deși mulți cârcotași au criticat-o pe rețelele de socializare pentru alegerea vestimentară poate puțin cam îndrăzneață.
Noua sa carte, Becoming, s-a vândut în peste 1,4 milioane de exemplare în prima săptămână de la lansare. The New York Times a numit-o „perlă lustruită” la categoria memorii, în timp ce The Guardian a spus că a fost „înzestrată cu un înalt nivel de onestitate”.