Businessman-ul Mihai Miron, care si-a vandut la mijlocul anilor ‘90 afacerea ridicata de la zero (compania Europharm) britanicilor de la GlaxoSmithKline (GSK), intr-una dintre cele mai importante tranzactii ale momentului, revine in prim planul scenei farma cu un atac declarat la topul dominat de lanturile Sensiblu si Helpnet. Ropharma – noua companie creata in urma fuziunii dintre cele patru companii de retail farma pe care le detine (Ropharma, Farmaceutica Aesculap, Medica si Global Pharmaceuticals) – devine astfel unul dintre challengerii importanti pe o piata ce a atins anul trecut, potrivit estimarilor specialistilor, 1,7-2 miliarde de euro. Potrivit lui Miron, valoarea contabila la care a fost evaluata noua societate este de 56 mil. euro, ”la valoarea actualizata, pentru care se platesc impozite”, explica el. Citeste in MONEY EXPRESS care sunt sansele de reusita ale noii companii, mai ales acum, in vremuri de criza.