Cand vantul isi schimba directia, unii cauta adapost, altii construiesc mori de vant, spune o vorba. Si daca nu mori de vant, atunci macar panze pentru un business care a avut ghinionul de a fi lansat la apa pe vreme rea. Cum a fost cazul NauticLife, proiectat de Mihail Marcu (cofondatorul MedLife) sa fie unul dintre cele mai mari afaceri cu ambarcatiuni din Romania. Lansat intr-un moment nefericit din punct de vedere economic – octombrie 2008 –, NauticLife, afacerea cu ambarcatiuni care ii ocupa tot mai mult timp lui Mihail Marcu in ultima vreme, ramane cu panzele sus, dar cu alte cifre, scrie revista MONEY EXPRESS.
Pe fondul crizei economice, presedintele MedLife – cel mai important furnizor local de servicii medicale private – s-a vazut nevoit sa-si refaca toate calculele in privinta celui mai nou si de suflet business al sau, proiectat sa ajunga cel putin la fel de mare precum MedLife cand va ajunge la maturitate. Pentru a tine panzele sus, Marcu a fost insa nevoit sa adopte o strategie “de criza” pe trei mari directii. Despre ce este vorba? Cititi mai multe detalii in numarul de azi al revistei de business MONEY EXPRESS. (Mimi Noel)