Conform unui studiu efectuat de Universitatea din Arizona, femeile nu apreciază deloc reclamele la produse de întreținere și înfrumusețare în care sunt folosite modele feminine cu forme mai generoase sau chiar plinuțe. Specialiștii au explicat rezultatul studiului spunând că aceste reclame scad încrederea femeilor în ele însele.
Unul dintre experții care s-a ocupat de acest studiu consideră că genul acesta de reclame și promovare nu va reuși să vândă prea bine produsele respective. "Am descoperit că entuziastmul de a cumpăra un produs în reclama căruia apar femei cu forme pline este mult mai scăzut decât în cazul produselor promovate de femei cu forme perfecte", sunt declarațiile lui Naomi Mandel, profesor la Arizona University. Mai mult, și produsele în care nu apare niciun fel de model sunt mai eficiente în mintea consumatoarelor.
Studiul a fost efectuat pe câteva sute de studente și a arătat că cele mai bune "vânzătoare" sunt femeile perfecte, nici prea grase, nici prea slabe pentru că acesta este idealul la care aspiră cele mai multe dintre consumatoare.