Peste 17.400 de romani au aratat de Ziua Internationala a Poeziei ca sentimentele sunt mai importante decat banii si au transformat poezia in moneda de schimb. Pentru al treilea an consecutiv, campania Julius Meinl s-a bucurat de un real succes in tara, provocand romani din peste 70 de orase sa isi plateasca prin versuri cafeaua.
Povestea zilei de 21 martie a fost scrisa de versurile celor care, uniti de manifestul initiat de Julius Meinl, au ales sa celebreze Ziua Internationala a Poeziei intr-un mod unic. Brandul de cafea vienez, a carui misiune este sa faca lumea mai buna prin poezie, a convins iubitorii de cafea din toata tara sa imbratiseze adevarata valoare a sentimentelor, fiind ghidati de mesajul: “Haideti sa aratam lumii ca sentimentele sunt mai valoroase decat banii”.
Totul poate fi “poetizat”
Cu cateva zile inainte de eveniment, Julius Meinl a venit in ajutorul celor cu mai putina inspiratie, chemandu-l la datorie pe The Poetizer. Actionand in mod anonim, acesta si-a pus la bataie talentul si indemanarea acceptand provocarea celor care erau nehotarati in privinta poeziei ce trebuia folosita drept moneda, sambata. Astfel, pentru fiecare cuvant sau poza postata pe pagina dedicata evenimentului, userii au primit de la The Poetizer un poem personalizat, scris pe un servetel virtual, care a venit la pachet si cu o mica ilustratie a ideii. Toate acestea pot fi gasite in albumul Poetizer-ului, pe pagina de Facebook a evenimentului.
27 de tari ei 1153 de locatii participante la nivel global
Pentru o zi, oameni de pretutindeni au hotarit sa se alature manifestului Julius Meinl impotriva materialismului. Au folosit cele mai soft arme din lume, si anume: poeziile. Bautori de cafea din 1153 de locatii din 27 de tari si-au platit cafeaua cu poeme. Nici in lumea virtuala lucrurile nu au fost mai prejos, internautii sustinand campania Julius Meinl prin intermediul hashtag-ului #PayWithAPoem. Rezultatul? Mai mult de o tona de cafea Julius Meinl a servit drept inspiratie pentru mai mult de 100.000 de poezii.