Netflix a confirmat faptul că va include jocuri video ca parte a pachetelor de abonament, fără costuri suplimentare, anunță BBC. Într-o scrisoare adresată investitorilor, compania a spus că se află în primele etape ale acestei extinderi, iar mai întâi platforma va oferi jocuri pentru mobil.
Acțiunile Netflix au scăzut după ce compania a ratat ținta de abonamente. Compania din California a declarat că se așteaptă să înregistreze 3,5 milioane de clienți noi în cele trei luni până la sfârșitul lunii septembrie – mai puțin 5,86 milioane, estimați de analiști.
Netflix numără peste 209 milioane de abonați, după creșterea numărului de înscrieri din timpul restricțiilor legate de coronavirus. Dar pandemia s-a dovedit a fi o sabie cu două tăișuri pentru Netflix, deoarece a perturbat producția unor titluri mari.
În ciuda încetinirii, în perioada aprilie – iunie veniturile companiei au totalizat 7,3 miliarde de dolari – cu aproximativ 19% mai mult decât cu un an înainte. Profiturile au ajuns la 1,35 miliarde de dolari, în scădere față de 1,7 miliarde de dolari în trimestrul anterior, compania invocând investiții suplimentare în îmbunătățirea aplicațiilor sale și a conținutului non-englez.
Zvonurile despre planurile Netflix pe zona de gaming au fost alimentate de angajarea recentă a lui Mike Verdu, fostul şef de conţinut şi jocuri de realitate virtuală şi augmentată de la Facebook, care a fost, înainte de a lucra pentru Facebook, şeful diviziei Mobile a Electronic Arts, unde a supervizat dezvoltarea unor jocuri precum Star Wars: Galaxy of Heroes, SimCity BuildIt, Plants vs. Zombies şi Sims Free Play.