Va mai amintiti de Apostolache si Temistocle, cele doua personaje care in urma cu doar cativa ani luau credite "doar cu buletinul" pe toate canalele tv? Creditul cu buletinul este un produs care a disparut demult in Romania, dar segmentul de populatie reprezentat de cele doua personaje – adica cei care isi finanteaza achizitiile prin credite de consum – nu doar ca exista in continuare. Acest segment este cel mai afectat de criza economica si cel mai putin eligibil pentru credite noi. Efectul? Companiile de credite de consum incep sa simta pentru prima oara gustul pierderilor.
“Anul trecut primeam in toata reteaua de magazine cam 70 de dosare de credit pe zi si erau aprobate cam 90% din ele. Acum, primim circa 30-40 de dosare pe zi si sunt aprobate doar 7-8”. Declaratia lui Adrian Furnica, proprietarul retelei Depozitului de Calculatoare, spune totul despre ceea ce se intampla la momentul iunie 2009 pe piata de credite in magazinele din Romania – o scadere dramatica. Cititi in revista MONEY EXPRESS cum supravietuiesc companiile de credite de consum intr-o era a dobanzilor de 50% si a scaderilor la fel de mari. (Georgiana Stavarache)