Anul 2014 marchează aniversarea a 50 de ani de existenţă NUTELLA şi, cu această ocazie doreşte să mulţumească fanilor săi din lumea întreagă. Campania aniversară se desfăşoară în cele peste 160 de ţări în care delicioasa cremă de alune este disponibilă şi este concepută în jurul ideii “NUTELLA – 50 de ani de poveste”.
La începutul anului, a lansat apelul de a împărtăşi povestea proprie către toţi consumatorii săi fideli din întreaga lume sub sloganul “Spune-ne povestea ta alături de NUTELLA”. Fanii din România şi-au putut încărca poveştile direct pe website-ul www.50depovestinutella.ro. Cei mai mulţi au ales să îşi împărtăşească povestea sub formă de fotografii. Pe toată perioada campaniei, pe website-ul autohton au fost încărcate sute de poveşti alături de NUTELLA, iar la final au fost premiate cele mai frumoase 50 de poveşti participante. Premiile oferite au constat în produse NUTELLA şi obiecte personalizate folosite pentru micul dejun.
Punctul culminant al campaniei internaţionale va fi marcat de un eveniment aniversar la care consumatorii români se vor întâlni cu magia şi inspiraţia. Evenimentul va avea loc pe 18 mai 2014, pe terasa Promenada mall şi se va desfăşura simultan în ţările selectate, pentru a sărbători brandul împreună cu prietenii din întreaga lume.
În România, evenimentul va fi marcat sub conceptul ”Marele mic dejun NUTELLA – 50 de ani de poveşti delicioase”.
În 2014, a fost lansată ediţia aniversară a borcanului NUTELLA care marchează cei 50 de ani de existenţă, pentru toate variantele de gramaj. Cu totul special este borcanul de 1 kg, recent introdus pe piaţa din România, care se bucură de un design aniversar.