Casa de modă Viktor & Rolf a transformat meme-urile tale preferate în rochii couture. Iar noua colecție, inspirată de social media, a fost prezentată la Paris, la Săptămâna Modei Haute Couture.
Munca depusă de designerii olandezi Viktor Horsting și Rolf Snoeren a fost primită cu ropote de aplauze. Nimeni nu se aștepta că Internetul și Haute Couture-ul vor face „echipă” pentru o colecție de modă atât de sofisticată.
Internetul e plin de nebunii, absurdități, chestii hilare. Haute couture înseamnă artă, design unic, lux, tehnică minuțioasă. Niciodată nu am putea menționa acești doi termeni în aceeași frază. Dar Viktor & Rolf a îndrăznit și a combinat online-ul cu haute couture-ul. A rezultat o adevărată operă de artă: rochii din tulle, voluminoase, cu volănașe, încărcate de zeci de mesaje virale pe Internet.
https://www.instagram.com/p/BtAtfvdBoJV/
https://www.instagram.com/p/Bs_oP62BMlx/
https://www.instagram.com/p/Bs_lABIhGhY/
https://www.instagram.com/p/Bs_bMWRhep2/
https://www.instagram.com/p/BtBF-pzhzN9/
Rochiile, spun creatorii de modă, se potrivesc oricărei femei pentru că schimbă imediat dispoziția. Colecția de primăvară Viktor și Rolf 2019 e îndrăzneață, iar casa de modă cu sediul la Amsterdam și-a asumat-o.
„Sorry I’m late I didn’t want to come”, „No photos please”, „Go to hell” și „Go f*** yourself” sunt doar câteva mesaje care se regăsesc pe creațiile designerilor olandezi.
Pentru toamna anului 2017, Viktor & Rolf a trimis pe podium modele îmbrăcate ca niște păpuși, câte una reprezentativă pentru fiecare colecție pe care au lansat-o din 1993, de când s-a înființat brandul.