Oprah Winfrey a stabilit un nou record în lumea televiziunii. Aşa cum am aflat cu toţii cu ceva vreme în urmă, Oprah a anunţat că va pune capăt emisiunii care a făcut-o celebră şi miliardară. Ultima ediţie va avea loc anul acesta pe data de 25 mai.
Recordul constă în preţul pe care cei care vor să îşi promoveze produsele în timpul respectivei ediţii vor fi nevoiţi să îl plătească. Adică 1 milion de dolari pentru fiecare 30 de secunde. Asta înseamnă cam 1 milion pentru fiecare clip publicitar, durata standard a acestora nedepăşind jumătate de minut. Şi cum în timpul emisiunii se difuzează muuuuulte reclame, cei de la CBS (televiziunea care produce show-ul) se aşteaptă la încasări de zeci de milioane de dolari. Astfel de tarife se mai percep doar în cazul evenimentelor sportive de proporţii, cum ar fi, de exemplu, finala Super Bowl. Prin comparaţie, preţul pe minut în România începe undeva pe la 3.000 de euro şi nu prea depăşeşte pragul de 15.000 de euro în cazul emisiunilor sau evenimentelor cu audienţe uriaşe.
Leslie Ryan, purtătoarea de cuvânt CBS a declarat că ultimele ediţii ale emisiunii moderate de Oprah Winfrey vor fi un adevărat spectacol, un eveniment unic în istoria televiziunii.