La nici un an de cand s-a extins in comertul cu vestimentatie, Filip Schwartz, directorul general al Otter Distribution, a tras linie, a vazut ca nu merge si a inchis divizia de fashion. Cel putin 15% din afacerea Otter Distribution. Atat ar fi trebuit sa insemne hainele in vanzarile din 2008 ale retailerului care 16 ani a vandut numai incaltaminte prin magazinele Otter si apoi Geox. Dar socoteala de la inceputul anului nu s-a potrivit cu cea facuta la sfarsit, si in loc de trei milioane de euro estimate, vanzarile diviziei de fashion au ajuns doar la jumatate.
In al doilea rand, vanzarile sub asteptari s-au suprapus, in ultima jumatate de an, cu schimbarea la 180 de grade a contextului economic, spune Filip Schwartz, explicand ca la vremuri noi se concentreaza pe taierea de costuri. Si primele taiate de pe lista de prioritati a retailerului de incaltaminte au fost cele trei magazine de haine deschise in primavara anului trecut – M Missoni, Selections sI Kid Selections.
“Atunci erau alte timpuri si alte vanzari. Totusi, un business nou are nevoie de vreo trei ani pentru a deveni profitabil. Nu ne mai putem permite acum sa asteptam atat si nici sa continuam sa investim intr-o afacere in care toate vanzarile scad”, motiveaza Schwartz decizia strategica de a renunta la divizia de fashion si a-si indrepta atentia si toate resursele financiare spre core-business, adica spre incaltaminte si marochinarie. Ce pierderi elimina Filip Schwartz odata cu exitul din comertul cu haine de lux cititi in MONEY EXPRESS . (Ileana Ilie)
Articolul anterior
Articolul următor