În cadrul platformei tradiţionale Luna Palmolive, se lansează o nouă campanie de comunicare, ce invită românii să Descopere o lume plină de plăceri! cu ajutorul produselor din gamele de geluri de duş şi săpunuri Palmolive. Această ediţie derulată între 15 august – 8 septembrie, va beneficia de promovare în mediul digital, pe pagina de Facebook Palmolive România, şi în magazine.
Luna Palmolive aduce în atenţia consumatorilor noile geluri de duş : Palmolive Mediterranean Moments. Gama de geluri de duş pentru femei este disponibilă în două variante de 250 ml: o variantă cu aromă de ulei de argan din Maroc şi migdale, iar cealaltă cu aromă de caise din Italia şi căpşune. Gama de duş pentru bărbaţi, numită Palmolive for Men, se găseşte în trei variante de 250 ml: Energising, Refreshing şi Sensitive, precum şi în două variante de 500 ml: Energising şi Refreshing. Pe durata celor patru săptămâni, echipa specială Palmolive va face cunoscute cumpărătorilor calităţile noilor produse Palmolive, gelurile de duş Palmolive Mediterranean Moments şi Palmolive for Men.
Campania este amplificată printr-o activare promoţională în anumite magazine selectate, unde cumpărătorii vor putea descoperi, în perioada 22 – 25 septembrie, un amplasament special, Oaza Palmolive, destinată relaxării şi evadării din cotidian.