Peroni Nastro Azzurro, berea superpremium italiană numărul unu în lume, își continuă implicarea în lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat în vara 2013, cu ocazia Romanian Design Week – Inspired by Peroni, când Peroni Nastro Azzurro aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.
Dedicat celor care să își doresc să fie mai aproape de partea frumoasă și creativă a societății, conținutul Peroni Diario este bazat pe experiența nemediată, pe opinii, reportaje şi interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. Toate articolele se remarcă prin atenția pentru detalii, documentarea minuțioasă și redactarea într-un stil natural. Blogul continua şi în 2014 misiunea de a prezenta personajele şi poveştile autentice ce ţin de sfera designului de obiect, fotografie, design interior, design grafic, modă, design digital, arhitectură, design de automobile și gastronomie.
„Considerăm că oamenii care cred într-un stil de viață elegant și care recunosc adevăratele valori trebuie să stea împreună, să aibă un loc al lor unde să se regăsească și care să reflecte atitudinea lor. În acest scop a fost creat Peroni Diario. Este un proiect care documentează societatea românească dintr-o perspectivă pozitivă, efervescentă, elegantă. În cele din urmă, La dolce Vita este mai mult decât orice o stare de spirit pe care oricine o poate atinge, dacă știe să se înconjoare de adevărata calitate.” – a declarat Diana Lupescu, Jr.Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.
Diario se diferenţiazăşi prin faptul că nu este doar un jurnal de lifestyle urban, ci o documentare a valorilor reprezentative pentru Italia anilor 60, când s-a născut La Dolce Vita. Ca și Peroni Nastro Azzuro, berea create pentru a sărbători optimismul, creativitatea și entuziasmul acelei epoci, Diario promovează aceleași valori și își ajută cititorii să redescoper efrumusețea timpurilor în care trăim.Depășind rolul de simplu curator de stil, Peroni Diario a devenit nucleul şi simbolul unei comunităţi care crede că rafinamentul este o calitate exterioară, dar mai ales a spiritului.