Karl Lagerfeld, decedat luna trecută, la vârsta de 85 de ani, și-a iubit nespus de mult pisica, dar nu i-a lăsat nimic din fabuloasa lui avere de 200 de milioane de dolari. Cu toate acestea, Choupette, care are deja 3 milioane de dolari în conturi, adunaţi din campaniile publicitare, nu își uită stăpânul.
Felina e hotărâtă să rămână în lumina reflectoarelor și lansează o colecție de haine și accesorii, în memoria creatorului de modă. Linia de îmbrăcăminte se numește RIP Daddy și include pe lângă tricouri și hanorace, căni, notebook-uri și huse de iPhone. Toate piesele vestimentare vor fi imprimate cu mesajul „Rip Daddy”, iar câteva tricouri vor fi imprimate cu un desen special – Choupette purtând văl, iar la ochi cu ochelarii de soare a lui Karl Lagerfeld. Imaginea a fost realizat de ilustratoarea Monica Smiley, cea care a creat și logo-ul Choupette’s Diary.
Un astfel de tricou va costa 43 de euro,iar banii obținuți din vânzare vor fi donați asociației Helen Woodward Animal Center, care se ocupă cu protecția și îngrijirea animalelor abandonate sau care au fost victime ale violenței.
Choupette a anunțat lansarea liniei pe Choupette’s Diary, blogul dedicat celei mai răsfățate și faimoase pisici din lumea modei. „Mi-am dat toată silința”, a fost mesajul pisicii. Colecția #RIPDaddy este valabilă doar în magazinul virtual deținut de Choupette.
„În această perioadă de doliu, Choupette’s Diary speră ca toți prietenii, familia, fanii și colegii lui <<Daddy>> își vor arăta sprijinul pentru colecția #RIPDaddy”, scrie pe blogul lui Choupette. „Această linie de haine și accesorii este importantă pentru Choupette’s Diary, deoarece este o oportunitate pentru brand să ajute animalele mai puțin norocoase decât Choupette”, spune Ashley Tschudin, fondatorul și editorul blogului, potrivit revistei People.
3 comentarii